سرد ولی دلنشین

عــــــشـــق بـــــلاگ

تنهایی یک پسر

سرد ولی دلنشین

یه قاشق دیگه از بستنیش خورد و گفت :
چقدر تو این هوای سرد بستنی میچسبه خداوکیلی !
بهش گفتم : تو پاک عقلتو از دست دادی ، کی تو این سرما بستنی میخوره آخه ؟
الآن جایِ بستنی حال میده یه لیوان چایِ داغِ عطری داشته باشی بزنی تو رگ ، دل و جونت گرم شه .
خندید ...
گفتم به چی میخندی ؟

گفت : اونی که شما میگی آره دل و جونتُ گرم میکنه ، ولی موقتیه ؛ شیشه ی ماشین رو بدم پایین یه ذره هوا بهت بخوره وجودت بدتر از همیشه یخ میزنه ، اینجور گرما به درد نمیخوره که ...
باید تو این هوا بستنی بزنی که اگه کولاک هم شد آروم به قلبت بگی : تو رو خودم فیریز کردم برا همین وقتاها ، سردت نمیشه دیگه خیالت راحت ، بعدم راهتو بگیری بری .
خیره شدم به بستنی تو دستش ، تازه تازه داشتم میفهمیدم چی میگه ...
راست میگفت ، گرمایِ موقتی به هیچ دردی نمیخوره !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: هوای سرد بستنی شیشه ماشین عشق عشق بلاگ دلنشین فیریز فریزر کولاک یخ سرما عشق بلاگ

Other


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 365
بازدید ماه : 3080
بازدید کل : 455084
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 259
تعداد آنلاین : 1


ظرفشوی واشن برایت خرید لباس زنانه مارک سرور مجازی سرور مجازی طراحی سایت ارزان
هاست لینوکس گن لاغری کاسمارا هاست لینوکس cpanel

دریافت کد حرکت متن به دنبال موس

دریافت کد حرکت متن به دنبال موس

کد ِکج شدَنِ تَصآوير

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

دانلود آهنگ جديد